המועדון האקסקלוסיבי של בודקי IE8

נכתב ב1 באוגוסט 2008.

2 תגובות

כוחו של הבלוג

לפני שמונה ימים כתבתי כאן על באג באינטרנט אקספלורר 8, שלא תומך בהצגת תכנים בעברית כאשר הדף מוגדר לעבוד במוד תואם סטנדרטים. תוך שבוע בדיוק התקבלה בתיבת הדואר שלי הזמנה להשתתף בתוכנית הבטא של אינטרנט אקספלורר 8. ציטוט מההזמנה (ההדגשות שלי):

We have identified you as a qualified beta tester and we would like to offer an opportunity to join our limited technical beta program for Windows Internet Explorer 8.

Participation in the Technical Beta will enable you to evaluate a common release of Windows Internet Explorer 8, the ability to submit feedback, post bug reports, download software answer surveys on product quality as well as vote on top bugs filed by others from the technical beta program. This is a very exclusive program, by invitation only. The only way to submit feedback is to enroll in the Windows Internet Explorer 8 Technical Beta program.

כמובן שבפיירפוקס יכולתי לעשות את כל אלה ויותר (כמו להציע פאצ'ים) בלי שום צורך בהזמנה מיוחדת, אז כל מה שנשאר לי הוא להחליט האם אני מוכן להיות חבר במועדון שמוכן לקבל אותי.

מאחורי הקלעים

כל מה שנכתב למעלה הוא אמת לאמיתה, רק מה: לא כל האמת. מה שקרה בין לבין הוא ש IEBlog פרסמו בקשה מכל מי שרוצה להתקבל למועדון לשלוח מכתב. מייד ציחצחתי את האנגלית האמרקאית שלי, וניסחתי מכתב מתחנן להפליא.

תגובות:

  • el.il (1 באוגוסט 2008 בשעה 15:15):

    טוב, נקווה שהם לפחות יקשיבו לבודקי הבטא שלהם. לכולנו יש חברים שלא מוכנים לעבור לFF, אז שלפחות IE ישתפר בשבילם. אני מקווה שIE8 יגרום למפתחי אתרים להתאים את עצמם לתקן, ולא לשים את התגית של "מצב IE7". לדעתי בIE8 צריך לא לאפשר פיצ'רים (טכניים, לבוני אתרים) אם הם שמים תגית IE7. כמובן שMS לא יחשבו ככה, וזה חבל.

  • בלוג פשוט » Blog Archive » direction:rtl באינטרנט אקספלורר 8 בטא 1 (6 באוגוסט 2008 בשעה 19:40):

    [...] (3/8/2008): אחרי שהתקבלתי לתוכנית הבטא של ie8, מצאתי שיש באג מדווח על הבעיה הזאת, ושהנושא [...]

הבא

תכונת text-shadow בפרייפוקס 3.1

הקודם

ילדים, עזרו לאורנג' למצוא את ההבדלים