סתם יום חול, 6 באוקטובר 2011

נכתב ב7 באוקטובר 2011.

9 תגובות

6:30 – מתעורר. השעון מכוון ל 7:00, אבל אני אוהב לקום קצת קודם, לשתות קפה בנחת ולקרוא קצת מיילים באייפד שמונח לידו. בלילה קיבלתי שני מיילים מהעבודה עם קבצי וורד מחוברים, והאייפד פותח אותם בלי בעיה.

7:00 – השעון המעורר של האייפון מצלצל. זמן להעיר את הילדה.

7:45 – אורז את האייפד בתיק, האייפון בכיס, ומקפיץ את הילדה לבית הספר. בדרך אני מתלבט אם היא כבר מספיק גדולה לקבל את הנאנו החדש למתנה. אני בטוח שהיא תאהב את שעון המיקי מאוס החדש.

8:00 – בדרך לעבודה. מחבר את האייפון למערכת של האוטו, ושומע את הפודקאסט של 5by5 לסיכום ההכרזה של האייפון 4S. את האוטו קיבלתי בליסינג לפני חצי שנה בערך. היו לי שני דגמים שהתלבטתי ביניהם, אבל לדגם השני היה רק חיבור לווינדוס מוביל, אז בחרתי את זה.

8:10 – עוצר בפז לתדלק ולשטוף את האוטו. בזמן שהאוטו בשטיפה נכנס לקנות קפה. לפני התשלום, מוציא את האייפון ומראה לקופאי את הקוד שלי באפליקציה של Yellow באייפון. יש להם מבצע של כוס ששית חינם. יושב ליד אחד השולחנות שצופים על השטיפה. בנתיים, מוציא את האייפד כדי לענות על המיילים מהלילה. האייפד מוצא את ה Wi-Fi של המקום, אבל אי אפשר לגלוש דרכו. מוציא את האייפון מהכיס ומפעיל Personal Hot Spot. אחרי כמה דקות, ניגש אלי מישהו ושואל אם אני מצליח לגלוש. כן, אני עונה, דרך האייפון. הוא אומר "אהה" וחוזר לשולחן שלו.

9:20 – מגיע לעבודה. לא מזמן החלפנו את סביבת הפיתוח שלנו מווינדוס למק. על השולחן של כל אחד מהמפתחים מונח מק בוק פרו 2011 חדש. מגיע לשולחן שלי. מוציא את המק והאייפד מהתיק, האייפון מהכיס ומתחיל לעבוד. עכשיו אנחנו מפתחים אפלקצית מובייל חדשה. חלק ממנה נייטב, וחלק הוא Web App. זה החלק שלי. את הדיבאג אני עושה בספארי על המק, ואחר-כך בודק על האייפון והאייפד. האינדרואיד של ה QA מונח במגירה. משום מה, נראה לי שהוא לא ייצא משם היום.

18:00 – יוצא הביתה. בדרך חזרה שומע את סוף הפודקאסט.

21:00 – הילדה במיטה. מתיישב מול הטלוויזיה, ומוציא את האייפד לבדוק מה יש היום. האתר של הוט לא מתפקד באייפד כבר כמה ימים. היום לוח המשדרים מציג טבלה ריקה. חושב אם כדאי לכתוב להם סקריפט תיקון ובנתיים מזפזפ.

23:00 – במיטה. בודק עדכונים אחרונים באפליקציית טוויטר לאייפון, וחושב על זה שכבר המון זמן לא כתבתי בבלוג.

תגובות:

  • תומר (7 באוקטובר 2011 בשעה 13:04):

    אפשר לסכם את הפוסט הזה במשפט אחד: אני מקיסט ואתם לא!!1111

    • יהודה (7 באוקטובר 2011 בשעה 13:50):

      דווקא הכוונה שלי הייתה אחרת לגמרי (ראה את ה URL). אני מצטער אם לא הובנתי נכון.

  • חתול (7 באוקטובר 2011 בשעה 13:52):

    איך אתם מפתחים על מק אתר עם הרבה פלאש? זה לא עושה לכם בעיות עם העברית?

    • יהודה (7 באוקטובר 2011 בשעה 14:13):

      האמת שאנחנו כמעט ולא עושים פיתוחים חדשים בפלאש. אם כבר, אז מחליפים רכיבי פלאש ב HTML. אני חושב שמצב העברית בפלאש על מק קצת יותר טוב מאשר על לינוקס, אם כי גם כן לא אידיאלי.  

  • עומר ניניו (7 באוקטובר 2011 בשעה 16:25):

    הצלחת לכתוב את הפוסט הכי מרגש שקראתי בעברית על מותו של סטיב ג'ובס מבלי שאפילו הזכרת את זה...

    • יהודה (7 באוקטובר 2011 בשעה 17:25):

      תודה

  • FB (7 באוקטובר 2011 בשעה 19:23):

    הרבה זמן זה אנדרסטייטמנט :)

  • יעקב (8 באוקטובר 2011 בשעה 0:36):

    היכן ניתן למצוא את Personal Hot Spot. ומה הם היתרונות שלו.

    • יהודה (8 באוקטובר 2011 בשעה 10:01):

      השימוש של ה Personal Hotspot הוא במצב שבו יש קליטת 3G אבל אין Wi-Fi ויש לך iPhone ומכשיר נוסף. הפעלת התכונה גורמת לiPhone לתפקד כמודם/ראוטר אלחוטי, כך שהמכשיר הנוסף מזהה את האיפון כנקודת Wi-Fi. המכשיר הנוסף יכול להיות כל מחשב או טבלט, לאו דווקא של אפל. במקרה שתיארתי בפוסט, היתרון הוא נוחות ההקלדה על ה iPad במקום האייפון. לא ציינתי את זה, אבל נדמה לי שגם השתמשתי באייפון כאילו הוא ״חלון״ נוסף, כך שיכולתי במקביל לפתוח על האיפון את המסמך שעליו עניתי ובאייפד את התשובה. אתה יכול לקרוא הסבר מפורט על ההפעלה באתר של אפל: http://support.apple.com/kb/HT4517

הבא

עדכון לווידג׳ט מזג האויר

הקודם

עדכון לווידג׳ט מזג האוויר