עדכון לווידג׳ט מזג האויר

נכתב ב29 ביוני 2014.

3 תגובות

אחרי כמעט 3 שנים שבהן לא הפצתי גרסה חדשה לווידג׳ט מזג האויר, העלתי היום את גרסה 2.3. הגרסה הזו כוללת שינוי בארכיטקטורת שליפת הנתונים של הווידג׳ט, כך שבמקום לגשת ישירות לאתר IsraelWeather, השליפה נעשית מול שרת יעודי שהקמתי לטובת הווידג׳ט. השרת הזה שולף מראש את הנתונים הגולמיים ומעבד אותם, כך שהתוצאה הסופית אמורה להיות מהירה יותר. זה גם יאפשר לי לתמוך טוב יותר בשינויים עתידיים באתר IsraelWeather, וכן שילוב ב Notification Center, אחרי יציאת גרסה 10.10 .

ווידג׳ט מזג האויר

מוזמנים להוריד את גרסה האחרונה מכאן.

בעלי OS X 10.7.5 ומעלה: אחרי הורדת הזיפ ופתיחתו, יש ללחוץ על הקובץ שנפתח עם כפתור ימין של העכבר ולבחור Open מהתפריט. אחרת תיתקלו בהודעת שגיאה של ה Gatekeepr.

איך לפתוח את הקובץ

הווידג׳ט זמין למחשבי מק בלבד.

תגובות:

  • גבי (3 ביולי 2014 בשעה 8:17):

    הי יהודה, יפה מאד! יש לי הצעה לשיפור - בנוסף לתחזית השבועית, גם תחזית ל- 24 שעות הקרובות. לפעמים זה הרבה יותר משמעותי מאשר תחזית שבועית. בנוסף אני מסב את תשומת ליבך לאתר www.02ws.co.il שנותן תחזית מאד מדוייקת לירושלים (זו תחנה עצמאית). יתכן שעם הארכיטקטורה החדשה יהיה לך קל לאסוף נתונים ממקורות שונים. תודה!

    • יהודה (3 ביולי 2014 בשעה 10:28):

      הי גבי, תודה על ההצעות. הבעיה העיקרית היא שאתרי חיזוי טובים בדרך כלל לא מוכנים לתת את המידע לצד שלישי בחינם. נראה מה אפשר לעשות. יהודה

  • עדכונים קצרים | בלוג פשוט (9 באוגוסט 2014 בשעה 21:22):

    […] בעקבות שינויים באתר IsraelWeather התגלתה תקלה בווידג׳ט מזג האויר. בזכות הארכיטקטורה החדשה התקלה תוקנה בשרת הביינים, כך שאין צורך להתקין גרסה חדשה של הווידג׳ט. אם התחזית לא מוצגת, לחצו על הווידג׳ט עם העכבר, ואחר-כך ⌘+R במקלדת. מי שעדיין לא התקין מוזמן לעשות זאת ע״פ ההוראות בפוסט הקודם. […]

הבא

עדכונים קצרים

הקודם

השרות הנסיוני לתכנון נסיעה בתח"צ עלה לאויר